2 Aralık 2011 Cuma

İNGİLTERE'DE ANKARA ANTLAŞMASI VE BAŞVURU ŞARTLARI - 1

Çok yakında, burada İngiltere'de Ankara Antlaşmasından faydalanmak ya da en basitinden bilgi edinmek isteyenler için bir yazı yayınlayacağım inşallah. Şimdi onun hazırlıklarını yapıyorum.


Bu arada Ankara Antlaşmasına başvurmak isteyenler olursa yardım için benimle irtibata geçebilirsiniz. En kısası ve çabuğu, yorum bölümüne kısaca bir mesaj yazıp emailinizi bırakırsanız ben size gerekli cevapları emailinize gönderirim.


Tekrar görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın....




Göksel Tuğan


02 Aralık 2011  20:35



2 yorum:

  1. Slm yazılarınızı begenerek okuyorum .benim sormak istedigim homeoffic istedigi itaraz edemedigi küçük bi işyeri için ne kadar bir sermaye ihtiyaç var .şimdiden teşekkür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm Adsız,

      İsmini yazarsan memnun olurum.

      Senin sorduğun sorunun net bir cevabı yok. Yani otobüs bileti gibi sabit bir şeyden bahsetmiyoruz. Yapacağın işe, işyerini açacağın bölgeye göre değişir.

      Daha fazla ve net bilgi verirsen ben de sana daha fazla net cevap verebilirim.

      Selam ve dua ile...

      Göksel

      Sil